неділя, 14 лютого 2016 р.

ДВА КОЛЬОРИ МОЇ, ДВА КОЛЬОРИ…

Пригадуючи слова відомого філософа про стосунки між освітою та пропагандою, я впіймав себе на думці, що реальне життя суттєво відрізняється від казкового. Під час проходження мною строкової служби в армії, щоденний перегляд телевізійних новин та недільної передачі «Служу Радянському Союзу» був обов’язковим. З тих днів залишилася звичка до щоденного перегляду теленовин. Потім щоденна звичка переросла в залежність. Як же можна жити без новин! Далі більше… Так продовжувалось десятиліттями. Коли майже на всіх телеканалах новини стали такими, що моя поведінка, після їх перегляду, стала викликати подив у моїх знайомих, я задумався. Виявляється, якщо навколишнє і власне життя сприймати своїми очима, язиком і іншими органами почуттів, це одне життя і один світ. Якщо про це ж саме життя дізнаватись з екранів телевізорів, воно сприймається зовсім по іншому. Як людині довірливій, мені довелось дуже непросто пережити своє відкриття.


Немає коментарів:

Дописати коментар