середа, 14 жовтня 2015 р.

ЯКЩО ЗНЯТИ ЛАПШУ З ВУХ….

   Публікуючи статтю «Чи можливо зупинити сьогоднішнє зубожіння народу без війни?» я не ставлю за мету розпалити всепожираюче вогнище громадянської війни і закидати мені цього не варто. Я реаліст і прекрасно усвідомлюю, що однією чи навіть сотнею статей війни не розпалити. Слово здатне прискорити або пригальмувати певні процеси в суспільстві – це очевидно. Але слово ніколи не замінить справи. Можна досить довго і голосно, навіть великим хором, кричати «цукор! цукор!...», але в роті від цього солодше не стане. Мета цієї публікації зняти рожеві окуляри з очей і лапшу з вух тієї частини довірливих українців, які називають речі своїми іменами, хочуть жити в реальному житті, правильно оцінювати навколишні події та приймати адекватні рішення. Для тієї частини моїх земляків, яким комфортніше біля екрану телевізора під час передач про нові значні досягнення влади у вигляді чергового кредиту МВФ та турботливих українських роботодавців, ніж перед прилавком продуктового магазину або на ринку, мої статті навряд чи викличуть певний інтерес.
   А що стосується громадянської війни в Україні, то, на мій погляд, це лише питання часу. Її багаття вже давно складене ахметовими, кравчуками, лазаренками, симоненками…

  Невже у нас не існує можливості розібрати це багаття і не дати йому розгорітись? Звичайно, існує. Це – бажання гаранта Конституції України, або, як прийнято сьогодні говорити, його політична воля. Але таке його бажання це вже щось з телевізійного життя, з області фантастики. 

Немає коментарів:

Дописати коментар